3. Contidos e actividades

Ferramentas Educativas WEB 2.0.
- Para expresarse, crear e publicar: Blogger, Wordpress, Wikispaces…
- Para publicar e buscar información: Youtube, Google Video, Picassa, flickr, scribd, slideshare, MisterWong, del.icio.us,…-
- Para acceder as novidades rápidamente: Google Reader, RSS, Facebook, tuenti, Ning…
- Plataformas multiareas: igoogle, zoho,…
- Plataformas de teleformación: moodle…
- Proxecto REDETIC, proxecto Agrega…
- Coñecemento e uso das Aulas de Internet:
- Posibilidades e inconvinintes.
- Coñecemento e uso da intranet e de internet.
- Posta en marcha, xestión usuarios.
- Coñecemento do procesador de texto.
- Recursos formativos para a tecnoloxía na rede. Estructura lóxica e física da rede:
- Utilización de recursos na rede, descargas, adobe acrobat, flash, weblog... e a súa utilización didáctica, búsqueda de información e avaliar a súa calidade…
- Familiarización cos principios básicos para o traballo con diferentes tipos de ficheiros de media (imaxe, audio, video e texto), así como cos formatos txt, rtf, gif, jpeg, wav, mp3, avi e mov. Así como para a súa visualización Windows Media Player, Quick Time. Real Player..
- Debemos ter en conta que a sección de programas informáticos (software) está en continuo avance, facilitando todo tipo de ferramentas que foron e seguen sendo testados nas nosas aulas. Faremos unha búsqueda continua de software adecuado a nosas aulas, e á mesmo tempo se recollen suxerencias de profesores/as e usuarios en xeral.
- Introdución ó emprego do ordenador na elaboración de material didáctico a través Webquest e JCLIC para realizar creación e modificacións de actividades (crucigramas, sopa de letras, imaxes, actividades de texto, asociacións...).
Elaboración da memoria do grupo de traballo e recopilación dos materiais elaborados.